Söndag - 110515

2011-05-15 06:40:44 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God morgon! Riktig segdag hade vi igår, passade på att låta William vara utan blöja, det skedde lite olyckor, men han kissade bara ner sig 3 ggr på hela dagen. Då från 8 på morgonen till 19 på kvällen, tyckte det var jätte bra & jag är riktigt stolt över honom, då han haft det ganska jobbigt med att bli fri från blöjan, men det känns som att vi är på god väg nu :-) Tror tom jag ska låta han gå till dagis utan på måndag, om han känner att han vill det själv såklart :) När han leker med kompisar är det ju dock lätt att han glömmer av att kissa. Men han måste ju få testa . =)

Hade även bokat tvättstugan igår mellan 16-20, men hann inte riktigt klart så jag ska fortsätta tvätta idag med. Fast nu på morgonen då. Sen ska vi på kalas idag hos Nicolina :) Annars händer det inte så jätte mycket mer :) Ta det lugnt, mysa med familjen. Ikväll är ju Jörgen hemma =)

Återkommer säkert ikväll, nu ska jag mysa med mina små stjärnor!

 

Min fina, duktiga prins William ♥


Kommentarer
Postat av: Therese- mamma till 2 underbara huliganer

Vad roligt att de verkar lätta för honom med blöjan :D

2011-05-15 @ 15:07:05
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback