Svar .

2011-05-06 17:47:45 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Helen - Frågar här med: ska ni skaffa en underbar bebis till snart?
- Nej, det finns inte planerat just nu, men skulle jag bli gravid så skulle vi nog inte ta bort det. Men det finns inga planer på en till bebis just nu :)

Elin - Hur många barn vill ni ha? Vad ska du göra efter din mammaledighet?
- Vi är ganska överens om tre barn. Så, ett till :)
Efter mammaledigheten är tanken att jag ska börja studera igen.

Vera - Har en fråga, hur länge tänker du vara mammaledig? Ska Jörgen vara hemma sen med barnen?
- Vet inte riktigt hur länge jag ska vara hemma, jag har sökt in till skolan i Augusti och kommer jag in, så ska troligtvis Jörgen vara pappaledig med barnen, men jag vet inte riktigt hur det blir än.

Sandra - Hur ser dina framtidsplaner ut? Jobb? Hus? Mer barn?
- Mina framtidsplaner är att börja läsa igen, jag har sökt in på "aktivitetsledare" utb. Och lägger mina undersköterska planer på hyllan ett litet tag. Får se om jag kommer in. Självklart vill jag ha ett hus, men nu finns inte möjligheterna till ett huslån, när vi bara har en fast inkomst. Men när jag har ett fast jobb så blir det absolut hus :) Och ett barn till inom 2-3 år vill vi ha :)


Kommentarer
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Hampus hade ju bara napp i ca 2 månader, sedan var han färdig med den. Så man känner sig ju lite "nybörjare" på detta ;P



Men jag tycker ju tidigare ju bättre, men Pontus har haft behovet av att varva ner med snuttandet. Men den tiden skall väll snart bara förbi den med hoppas, hoppas

2011-05-06 @ 18:40:16
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: helen

Okej! Kul med frågestund tycker jag. Du får ha det mer ofta!

2011-05-06 @ 19:28:47
Postat av: Hannah

Vilken fin bild på dig! Är det lille Linus i magen?

Tre barn är alldeles lagom, det vill nog vi oxå ha. Ha en fin söndag! Kram

2011-05-08 @ 14:40:18
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback