Trygg Hansa

2011-05-23 06:11:57 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Så var det morgon :) Igår var vi ju som sagt på Bio, den va jätte bra och jag bara älskar Johnny Depp! Så ni som inte sett den, gå och se den! Gärna i 3D om ni kan . Sen blev det raka vägen hem till Trollis och hämta småskruttarna, Linus somnade nästan med en gång när vi kom hem, William var lite mer svårsövd, men efter en stund somnade han med. Och jag sprang över till Sara en liten stund =)

Det är bara jag & Linus vakna . William och Jörgen sover fortfarande, Linus vaknade redan vid 4.45 :/ Segt! Men hoppas kunna lägga mig en stund sen, för vid 10 kommer Trygg Hansa hit till oss och ska prata försäkringar, så det hade ju vart bra om jag fått sova lite då ;) Haha! Annars är denna måndagen rätt lugn, ska försöka hinna att baka lite med, för imorn får vi fika besök. =)

Nämligen av mammorna som är med och håller i föräldrafikorna på Neonatal :) Ska bli roligt att ses!
Nej om man ska ge lilleman lite välling tro? :)


Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

men då är de ju en annan sak om dom själva sa de på deras kundtjänst..

men ja skulle aldrig komma på tanken att lämna tillbaka ett plagg bara för de fått en fläck på sig barn kladdar å så är de ju bara om du förstår va jag menar..

sen handlar de inte om mina barn har fläckiga kläder eller inte för de har dom inte utan de handlade om att barnkläder lätt blir smutsiga eftersom barn är barn

2011-05-23 @ 11:15:42
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Nina, mamma till Hugo & tvillingarna Max & Vincent

va söt han är :)

2011-05-23 @ 11:55:04
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Postat av: ☆ Blivande hemmafru & Gravid v23 ☆

Linus på bilden? =P kan ju tro det är William när han var liten, jösses va lika de är på denna bild =P sötnosen!

2011-05-23 @ 14:02:40
URL: http://mellie.se
Postat av: ☆ Blivande hemmafru & Gravid v23 ☆

sv, ohja dom är så lika just på denna bilden =P helt otroligt lika!! =P

2011-05-23 @ 14:57:29
URL: http://mellie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback