Uppdatering

2011-05-02 20:42:58 Dagboken
» Kommentarer(3) «


.. vore kanske på sin plats :P Hehe .
Ja i lördags hade jag lite fest hemma, barnen var hos sin faster och busade & Jörgen jobbade. Allt var verkligen super trevligt, alla skrattade och ja, det va toppen helt enkelt. Vid 23 gick vi ut på krogen och dansade röven av oss. Jag har fortfarande träningsvärk i mina lår. Haha! Men jag skyller på skorna som jag hade på mig, doms fel alltihop!

Igår mådde jag väl lite sådär, som jag förtjänade ;) Men tillräckligt bra för att orka städa innan barnen kom hem, sen var det fullt ös igen ;) hehe! William var ganska uppspelt på kvällen och hade svårt för att somna och komma till ro.

Idag har William varit på dagis och busat och jag har väl inte gjort nåt vettigt mer än druckit kaffe. Men däremot har Linus vart väldigt duktig idag. Han har ätit både lunch och middag (riktig mat) . Så nu hoppas jag att han vill fortsätta på det här spåret :) Efter att jag hämtat William på dagis var vi och spanade in Sarah & Jockes nya place! Riktigt najs, vill också ha parhus, men det kommer nog för oss så småningom .

Nu ligger barnen och sover, och jag sitter här och njuter av tystnaden . =)
Bjuder på lite festbilder idag ! :)

 

 

 

 

mer bilder finnes på facebook :)


Kommentarer
Postat av: Tina

Ser ut som du haft en riktigt rolig helg. :)

2011-05-02 @ 22:02:29
URL: http://aniit.blogg.se/
Postat av: Mammabea

Ser riktigt härligt ut! =)

2011-05-03 @ 00:23:51
URL: http://mammabea.se
Postat av: Anna

Hoppas ni hade sköj!

2011-05-03 @ 17:28:40
URL: http://alinds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback