Onsdag - 111102

2011-11-02 22:16:30 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God kväll ! :)
Haft en härlig dag! :) Vi starade dagen med att lämna William på dagis, Linus somnade gott i vagnen som han brukar på vägen dit . Så han fick sova en stund till när vi kommit hem. Efter att jag ätit lite frukost bestående av choklad & cola ^^ så tog vi bussen till Överby för en fika med pappsen. Linus blev dock väldigt ledsen när Jörgen var tvungen att åka igen =/ Han har blivit väldigt pappig de senaste. Jörgen får helst inte gå ifrån han alls. Men antar att han saknar honom när han jobbar så mycket . Inte lätt att vara en liten kille på 1 år och inte förstå varför pappa åker .

Efter dagis ville William leka med Philip en stund, så vi följde med dom hem en stund . Drack en kopp te och tjötade skit :) Alltid lika trevligt. Och sen kom Emilia & Alvin en liten stund. =) Och sen va de bara att sätta igång med middagen till mina kära pojkar. Jag åt rester från igår jag ^^ .

Ikväll fick båda pojkarna ett härligt bad, även om Linus inte uppskattade det alls först. Han är inte så jätte förtjust i att bada, men efter en liten stund går de an. Sen somnade dom så gott så . Mina fina pojkar ♥ Gud va jag älskar dom! Vad skulle jag gjort utan dom? Nej, ingenting.. Jag vore ingenting utan dom.

Nu är det dags att sova.. Imorn har jag en heldag ihop med mina pojkar :) Så vi får hitta på nåt kul och sysselsätta dom med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback