Onsdag - 111116

2011-11-16 22:29:46 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Känner mig fortfarande inte helt hundra :/ Inatt hade jag frossa och frös & svettades om vart annat . Så Jörgen tog barnen idag med. Jag får nog kompensera han lite i helgen så han också får sova. Inte gjort många knop alls idag. William har varit på dagis och Jörgen har vart en sväng hos sin mamma med Linus. Under tiden gick jag och hälsade på Sara en sväng och drack en kopp kaffe och tjötade skit . =)

Efter att Jörgen åkt till jobbet satte jag igång med middagen till mig och William och sen kom Angelica på besök och lite skvaller :) Har ju hänt en hel del sen vi sågs sist. Man måste ju hålla varandra uppdaterade! När hon åkt kom Sara + familj på kaffe ! :) Men alla barn var ganska trötta, speciellt Linus. Han stenslocknade med vällingflaskan i munnen ^^

Precis fått i mig lite kvällsmat, aptiten är inte direkt på topp nu när man mår lite halvkasst. Så nu är de soffhäng som gäller resten av kvällen så jag mår tiptop på fredag! :)

Vill även passa på att gratulera Linda som fick två små pojkar idag ♥

 




Kommentarer
Postat av: Caroline Elisabeth - Mamma till Jennifer

Sv. Ja precis, kunde inte sagt det bättre själv. Känns ibland som om alla tycker det är vår skyldighet att åka upp. Men folk får tycka vad dom vill!



Hoppas ni mår bra hela familjen. Kramar!

2011-11-17 @ 19:19:01
URL: http://anotherdaywithcaroline.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback