Provtagning

2011-11-07 20:29:38 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Så var Jörgens nattvecka igång :/ Tråk!
Imorse efter vi lämnat William på dagis var det dags att bege sig till barnmottagningen på NÄL där Linus hade tid för provtagning. Ett lite mer djupgående prov, då det finns misstanke om att han har Celiaki. Så detta skulle tas innan en ev tunntarmsbiopsi skall göras. Vi får se vad detta provet visar först och sen utgå utifrån det. Provtagningen gick iaf bra, han sa inte ett ord :) *mammas fina*

Sen åkte vi till skolan för att hämta en ansökningsblankett som jag nu fyllt i. Så ja, det verkar som att jag ska fortsätta på min undersköterska utbildning, kan ju helt ärligt säga att jag inte helt brinner för distansstudier igen. MEN jag kan inte bara gå hemma och bara dra, ingen ide att jag skjuter på det mer utan bättre att ta tjuren vid hornen och borra ner mig i böckerna i ett halv år och bara kämpa! Nu ska jag bara se till att få in blanketten och hoppas på att jag kommer in.

Middag sov Linus när vi kom hem, på mitt bröst! Han har så svårt att sova nu när han hostar som en galning. Låter som att han ska hosta upp sina lungor, så han kommer inte till ro, lägger jag ner han i sängen så skriker han bara =/ Jobbigt för lillprinsen! Men, det är ju min uppgift att finnas där för honom, och lätta de för honom, om det nu innebär att han behöver sova på mig, so be it . ♥

Nu ligger iaf barnen och sover, och jag ska titta på tv lite innan de är dags för mig med .

Kommentarer
Postat av: TÄVLING PÅGÅR - Mamma Till Vincent&Linus

när ska vi få till våran date da? =)

Kram

2011-11-08 @ 12:45:17
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Nathalie

Sv: Tack gumman =)

2011-11-08 @ 16:39:36
URL: http://natchas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback