Tufft

2011-11-30 22:33:13 Dagboken
» Kommentarer(9) «


Ja usch det är lite tufft nu. Williams trots är så tuff & jobbig just nu. Inte bara för våran del men även för honom tror jag. Han bär på mycket frustration just nu och de resulterar i att han får små vredesutbrott . Han fick ett rejält sådant idag efter att Jörgen åkt till jobbet, och jag fick handskas med han. Det hela slutade med att han hade en gråtande mamma, då satte han sig i mitt knä och började gråta han med =/ Då tror jag han förstod lite, för han torkade mina tårar och bad om ursäkt för att han vart dum :/ Min fina lilla kille ♥

Så ja, det känns lite tufft just nu. Jag känner mig psykiskt trött och ensam :/ Och det tär på mig. Jag sover superdåligt på nätterna så jag känner mig som ett vandrande lik . Har en inre stress med höga krav på mig själv som jag inte kan släppa riktigt, det känns lite som att bägaren har runnit över nu :/

Sorry för detta deppinlägg..

 

(Gammal bild)


Kommentarer
Postat av: Maria Bredin

Be inte om ursäkt. man ska skriva av sig när man är ledsen

2011-11-30 @ 23:18:43
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: Emilia

Men gumman, det är inte kul att höra att du kännerdig ensam, varannan vecka så finns jag för dig varje dag om du vill. det är bara kommaner hit med om du vill ha lite egentid och komma iväg lite, duvet vart jag finns och jag finns alltid fördig <3

2011-12-01 @ 09:55:30
Postat av: Gelica

Sånt skall man aldrig be om ursäkt för.

Du är en bra mamma, glöm aldrig det!

2011-12-01 @ 18:21:10
URL: http://gelicas.bloggplatsen.se
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

jobbigt me såna dagar vincent har oxå sina dagar men kan tänka mig de blir på ett helt annat sätt med william för han är ändå större å äldre

men hoppas du är lite piggare å gladare nu =)

Kram

2011-12-06 @ 08:03:28
URL: http://www.melissasprinsar.com/
Postat av: Therese

Tyckte att närvarande här var superbra!
Kom upprepa, så vi får läsa mer!

Postat av: ivate.me

Omedelbart man jag äntligen kommit sann, underben bra!
Man tycker om din blogg, kommer att anlända åter, garanterat!

2013-07-16 @ 00:02:00
URL: http://Mot.ivate.me/AdelinePre
Postat av: handla på nätet online shopping handla jeans online jeans storlek

Skriver någon rad i din gästbok, enbart för att tacka för en så finfin blogg!

Postat av: online shopping

Tack för besöket, det hära var medryckande!

Postat av: trötthet

Att intaga väldigt kommer företa att du tömmer blåsan mer, vilket kommer att bidra till att rensa en del av det vatten som byggts
upp i kroppen.

2013-08-14 @ 07:20:55
URL: http://sydneysda.org/?document_srl=52813

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback