What a wonderful morning ♥

2011-11-01 07:36:30 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God morgon!
Vaknade upp till en inte fullt lika gott doftande blöja :) Haha! Linus mage är verkligen helt ur balans nu. Han bajsar ca 7-10 ggr per dag. Och så har det vart i kanske 2-3 veckor nu. Så han blir ju jätte röd i rumpen, så att han tom får blödande sår :/ Stackars min lilla älskling ♥ Får nog ringa och prata med Dr. Johan om de inte blir bättre snart, så han får skynda på biopsin lite.

Igår hade jag en jätte mysig dag. Började med fika hos Anna, sen kom min underbara Erica & Molly ♥ Mmm, gosa bebis! =) Så ljuvligt. Lagom tills jag skulle göra middag trillade Lina & Melanie in :) Och avslutade det hela med kaffe hemma hos min fina Sara ♥

Efter läggning av barn åkte jag och Sara hem till Emilia ♥ För att spana in hennes nya lägenhet, som va skit mysig :) Idag är de ju då Tisdag, och 1 November . Idag för ett år sen blev vi utskrivna från Neonatal :) Det är ju också Linus BF dag! :) Fast för ett år sen då :) Nu är det strax dax att dra till dagis, och sen lite hemmamys med lillprinsen ♥

Ha en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, lilla gubben då :( Alexandra blödde här om dagen :( Usch, så ledsen hon var. Jag smörjer med zinksalva och det funkar jätte bra. Sen är kroppspuder bra oxå.

2011-11-01 @ 22:18:10
URL: http://jojossmultronstalle.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback