Fredag - 111014

2011-10-14 21:14:01 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Ännu en dag har snart passerat.. Vi har inte vart riktigt lika slappa idag . Hehe. Vi kom tom ur pyjamasen idag. Gick ut en sväng på förmiddagen men det uppskattades inte hos lillherren. Gick väl bra 5 min sen blev han helt hysterisk och bara skrek och kastade sig i sandlådan, så då gick vi in. Eller ja, vi gick förbi Sara som var hemma och pluggade . Blev kvar där en liten stund, tills Linus blev trött. Då fick vi gå hem och lägga honom, även William somnade en stund i soffan . ;)

Då passade jag på att plocka upp lite leksaker, och ta mig en kopp kaffe.. Lite i samma veva satte jag igång med middagens som idag fick bli ugnstekt kyckling, med potatiskroketter och beasås! Smakade helt ok :) Fanns inte så mycket att välja och vraka med i frysen så fick bli ett litet ihopplock. Men det dög ju det med =P Min familj är inte så himla kräsen, det är mest jag som är det :P Haha!! Mer Gormémat till folket ;)

Nu är barnen ganska nyss lagda, och jag ska sätta på mig och kika på ett avsnitt av Vampire Diaries ♥ :) Mmmm!! Roligare än så blir det inte denna fredag. Jörgen har precis åkt till jobbet, så jag är ensam som vanligt . ;)

 

Innan Linus liv bröt samman ;)

 

 

William är i stort behov av en klippning =P


Kommentarer
Postat av: Ida

vilken mysig blogg du har.:) och så fina pojkar!

2011-10-20 @ 00:24:49
URL: http://iiiiiida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback