Helgen som varit .

2011-10-31 07:12:29 Dagboken
» Kommentarer(4) «


I lördags morse åkte jag och barnen till Vänersborg och gick på Oktobermarknaden. Hittade allt lite av varje, William köpte sig en T-shirt med Blixten på, kokostoppar, en leksaksbil & Linus fick vantar :) Va där i ca 2 timmar innan det va dags att bege sig hem och göra oss iordning för Ewelinas dop. :) Jätte fint va det!

Sen vankades det utgång med mina underbara vänner ♥
Förfest hemma hos Sara & Toni, sen hamnade vi på Olearys. Hade en jätte kul kväll, tills slutet på kvällen då jag fick veta både det ena och det andra, som gjorde mig jävligt besviken. Ville knappt tro på det :/ men tyvärr är det så det är. Och nu känner jag bara avsky. Fast helt ärligt så blev jag jävligt ledsen. Men jag tänker inte gå in mer på det just nu.

Igår var vi på kalas hos Jörgens syster Helen :) Mumsigt med smörgåstårta. Avslutade kvällen med lite lek med Nicolina. Sen däckade jag på soffan ^^ . Morgonen startade 05 här hemma. Barnen har ju inte riktigt ställt om sig efter vintertiden än. Men hoppas det kommer snart, för jag är inte så sugen på att gå upp 05 varje morgon :P Haha .

Idag är det dagis som gäller för William :) Och jag o Linus ska till Anna en sväng .


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, jaa.. Jag kan väl helt enkelt inte bestämma mig ;)

2011-10-31 @ 14:05:36
URL: http://fridadrotz.blogg.se/
Postat av: Johanna

Idioter lurar runt varje hörn känns det som ibland :(

Du har oss iaf <3 (du vet vilka jag menar)

Låter iaf som en trevlig helg i övrigt :)



Kram <3

2011-10-31 @ 15:29:19
URL: http://jojossmutronstalle.blogspot.com
Postat av: TÄVLING PÅGÅR - Mamma Till Vincent&Linus

tråkigt att kvällen inte sluta någe bra :(

2011-10-31 @ 19:16:38
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: Lycka till i veckansblogg! Runt 22 så presenteras finalisterna :)

2011-10-31 @ 19:39:20
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback