Livet är orättvist

2011-10-07 23:09:28 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Vill tilldela dagens inlägg till en liten tjej vid namn Lilly ♥ Som himlen idag tagit tillbaka, en av jordens änglar har fått ta sina vingar och flyga tillbaka till himlen. Ynka 2 månader fick hon på jorden. Mina tankar går idag till hennes mamma & anhöriga! ♥ Sov gott lilla prinsessan!

Våran dag har vart väldigt lugn, har grejjat hemma.. Tvättat, städat och haft oss! Inte många knop med andra ord. Har hunnit med en snabbis i affären för lite fredagsmys handling. Eller ja, kanske mer helgmys. Barnen va väldigt trötta idag. Linus somnade redan vid 18.30 . William höll jag vaken lite längre så vi kunde få lite egentid tillsammans. :) Jätte mysigt! :)

När båda barnen lagt sig så slängde jag på de senaste avsnittet av Vampire Diaries . Så jävla spännande nu, och jag kan knappt bärga mig tills nästa vecka! Bara älskar den serien!! Hur ska jag orka vänta en hel vecka tills nästa avsnitt släpps? Evig väntan känns det som. Men de får väl gå :)

Nej, nu ska jag äta lite godis här & njuta av att det är helg!

 

Mina fina barn, vad vore jag utan er ♥


Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Neeej! Usch va hemskt! :(



Labero..ja nog är han bra allt. Fast jag blev nog mer häpnad första gången jag såg hans föreställning...

2011-10-08 @ 20:58:18
URL: http://annacondas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback