Lördag - 111008

2011-10-08 22:19:25 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God kväll ! :)
Hinner verkligen inte med bloggen så mkt nu, utan det får bli uppdatering när det blir, i mån om tid helt enkelt. Imorse klev vi upp vid halv 7. Men innan vi klev upp ur sängen så flyttade jag över Linus till oss där han busade järnet och fick väcka sin pappa som fortfarande sov ;) Sen va det uppstigning och alla vanliga rutiner var igång. Frukost, blöjbyte, påklädning osv.

Sen har vi inte gjort så mycket idag, tvättat lite kläder, vikt lite kläder och ja sådär.. En ganska så händelselös lördag. Jörgen tog barnen med på promenad, jag va hemma och skurade golven och städade. Jörgen är iväg på jobbi Ed ikväll, och jag och William har haft en myskväll med godis & dricka tillsammans. =) Linus somnade innan honom så då passade vi på att mysa lite tillsammans =)

Nu har jag precis kollat på "Water for Elephants" Vilken film!!! Men kan det bli annat med Robert Pattinson i huvudrollen? Filmen va iaf magnifik och helt fantastisk, jag har nog hittat en ny favoritfilm tror jag. Sån vacker historia och ja, jag blev kär . IGEN i Robert Pattinson. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback