Ensamt :/

2011-09-08 20:59:00 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Första natten själv sen Rocky somnade in :/ Känns lite jobbigt om jag ska vara helt ärlig. Jörgen fick jobba natt idag, även om de är hans eftermiddagsvecka, men men . Så de här är faktiskt första kvällen som jag sitter ensam hemma. Men det går väl, känns lite tungt emellanåt, ensamt . Men imorn är min älskade hemma igen, och sen är han ledig hela helgen ♥

Dagen har vi spenderat hemma hos Elina ♥ Kaffe i mängder blev det! ;-) Hihihi . Mycket skratt, det behövde jag . Barnen lekte, först var dom såååå jobbiga. Både William & Iszabella skulle prompt leka med samma leksak - En MATTA! :O dom tvivades, puttades, slogs en aning .. Var först när Lisa & Alicia kom som dom blev lite mer "normala" :-P . Haha!

Vid 18-tiden åkte vi hem . För då var båda mina fisar trötta. William gick o la sig direkt efter att han ätit sin kvällsmat, och Linus däckade direkt efter vällingen. Så här sitter jag nu, har precis fått i mig lite kvällsmat och slötittar på tv. Blir väl sängen om en liten stund så jag orkar med mina små huliganer imorgon, vet ju aldrig om jag får sällskap i sängen inatt, jag hoppas inte :-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback