Fredag - 110930

2011-09-30 08:12:59 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Tänk att det redan är sista dagen i September månad.. & nu kommer Oktober månad. Och då fyller våran älskade lillprins 1 år ♥ Tänk att för ett år sen precis idag, hade jag bara 20 dagar kvar av min graviditet. Då visste vi inte vilken berg & dalbana som väntade oss. Men tack o lov så gick ju allt bra med våran lilla skruttas, även om de vart ett jobbigt år. Att få ett barn som är kraftigt tillväxthämmat är aldrig lätt, och matsituationen har ju inte vart direkt lätt med Linus och det har vart en del sjukhusbesök för den lille parveln. Men jag skulle ljuga om jag sa att det inte har varit omtumlande och en konstant oro om han går upp i vikt & allt sånt :/ Och den oron finns fortfarande där. Inväntar telefontid med Linus doktor, då vi ska diskutera hans vikt och dåliga viktuppgång om vi ska avvakta lite eller om dom ska påbörja en utredning.

Idag blir det lugna puckar här hemma, ska tvätta & städa lite. Sen hade William ett önskemål om Tacos till middag idag, så vi får åka ner till affären sen och handla det :) En riktig mysdag får det bli idag! Tillsammans med mina underbara Huliganbarn ! =D Jörgen jobbar hela helgen, så vi blir ensamma då med. Men det ska nog funka, har vi klarat oss hela veckan så ska vi nog överleva helgen med :) .

 

1 år sen denna bilden togs ♥


Kommentarer
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

vilken söt å fin mage du hade :)

2011-09-30 @ 10:44:38
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback