God morgon .

2011-09-15 08:16:31 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Morsning ! Natten har gått bra, även om jag vart ensam med skruttisarna, det brukar visserligen gå bra ;) hehe. Linus vaknade vid halv 6 och då gav jag han lite välling och sen somnade vi om till kl va 7. Då vaknade även William för de hade hänt en liten olycka i sängen, men de är sånt som händer så det var bara att slänga sängkläderna i tvätten. Tacka vet jag egen tvättmaskin :-P Haha! Sååå skönt! Så nu går maskinen för fullt, har även satt på diskmaskinen och nu sitter William och tittar på Tingeling på Tv:n.

Är ju inget dagis idag som sagt . Vid 10-tiden tänkte vi ta oss till ÖF för lite lek & bus. Annars blir dagen rätt lugn. I eftermiddag åker vi till Elina & barnen en sväng och dricker kaffe o tjötar skit :) Man får se till att man har lite o göra när båda barnen är hemma och då behöver dom bli aktiverade . + att det kan va skönt att inte bara sitta hemma mellan fyra väggar. ;) Översocial som man är ^^ , har gärna 100 saker att göra hela tiden . Hihi! Ibland är de såklart skönt att bara vara hemma också, men jag umgås gärna med folk och inte sitter hemma hela dagarna, men de är jag det ;)

Nej, nu låter de som att tvätten är klar så jag ska hänga upp den ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback