Inte så mycket

2011-09-12 20:36:05 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Som rubriken lyder, så har vi inte gjort så värst mycket idag. Lämnat William på dagis, efter att Linus ätit lunch (gröt) så åkte vi ner till Överby & handlade. Man får passa på när man bara har ett barn hemma, det är lite lugnare så ^^. Vi fick köpt den mat vi skulle ha, massa kött som jag älskar. Helst att steka & bara äta på kvällen =) Mumma!!

Efter att vi hämtat William på dagis, så blev det hem och laga middag. Idag fick det bli Potatismos & kassler. Knallade hem till Sara & Nicolina för lite lek efter middagen, så då passade Linus på att sova, så han är fortfarande vaken. Sitter och leker i vardagsrummet och verkar inte de minsta trött. Skitunge ♥ Får väl se när han behagar att gå o lägga sig. William sover redan.

Lite senare idag ska jag faktiskt gå över till Sara ♥ Och äta kantareller som hon plockat idag ! :) Ska bli riktigt gott . Annars har jag inte så mkt mer att säga just nu. Bjuder på några bilder på mina juveler ♥

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

ja blev fan inte klok på de där med sms biljett haha får ringa å fråga för å va på säkra sidan :P

Kram

2011-09-12 @ 21:53:37
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback