Kaffe & Trötthet

2011-09-29 22:34:46 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Vad har vi hittat på idag då? Förmiddagen var vi bara hemma, barnen tittade på film & lekte. Linus hann med lite middagsvila & jag lagade lunch till huliganerna som dom vräkte i sig båda två. Sen åkte vi hem till Elina & flikkorna. Först var det såklart bråk & tjaffs mellan William & Bella... Och ja, det va det ända tills David kom hem från skolan ;) Då var det som att nåt lugn for in i barnen, Nicole somnade, Linus somnade i Davids famn. William & Bella satt tysta i soffan och tittade på TV. Vad hände liksom?

Jag blev dötrött och va inte långt ifrån att somna i deras soffa :) MEN, tog mig i kragen så åkte vi hem. Stannade en sväng på Hemmakväll och köpte oss lite godis till helgen, ja lite slank väl ner i min mage ikväll ;) Haha! Har precis kollat på en dokumentär på TV4 som hette "Min pappa är gravid" Nån som såg den? Hur ställer ni er till att transexuella skaffar barn? Jag har absolut inget emot det, jag tycker väl lite att dom ska kunna få barn precis som alla vi andra, man är inte sämre förälder för att man inte känner att man hör hemma i sitt kön.

Nu ska jag iaf g och lägga mig och försöka få några timmars sömn innan busungarna går upp igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback