Lördag - 110924

2011-09-24 07:34:36 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God morgon! :) Igår hade vi en mysdag hela familjen, tog en härlig promenad på förmiddagen och sen åkte vi och handlade lite räkos & fredagsmys. Vilket fick bli vitt vin, räkor, bröd & aioli :) Smaskens! Sen åkte Jörgen till jobbet och jag åkte och lämnade William hos hans faster. Han ska sova där i helgen, för vi ska gå ut idag. Så Linus ska dit idag med, men William ville åka dit lite tidigare & få lite "egentid" utan brorsan. Kan va gott för dom att vara ifrån varandra lite med. Nu när ingen av dom sovit borta på över 4 månader.

Sen tog jag och Linus lite middag i stan, de fick bli en kebabtallrik innan vi åkte hem för lite mys och läggning av lillskrutten . Och nu är det bara jag och han vakna, Jörgen sover fortfarande. :) Idag känns de som att jag har mycket att göra. Måste städa lite granna, vi behöver handla, vi är bjudna på barnens kusins kalas & sen får vi folk hem. Så ja, fullt upp . + att vi ska hinna gå lite i stan o kika med barnen på Trolldagar . William ville åka karusellerna som va i stan :) Mammas fina ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback