Mamma/Bebis fika

2011-09-27 07:40:11 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Morrn =)
Dagarna springer iväg.. Känns som att jag inte riktigt hinner med . Igår gjorde vi inget vettigt alls. Efter dagis var vi en sväng hos Emilia tillsammans med Emma, Melvin & Charlie. Synd att pojkarna bråkade så bara =/ William va nog rätt trött med, när vi kom hem spelade han lite TV-spel & jag grejjade med tvätten och städade lite smått . =) Sen va de dags för sängen för min del med . Och vi vaknade inte förrän 7 idag, strax innan Jörgen kom hem från jobbet och då hade vi fortfarande inte kommit upp ur sängen än .

Idag ska vi iväg på Mamma/bebis fika :) På Café Gillet i stan. Ska bli trevligt. :) Sen står de lek med Lina & Melanie på besök, annars så har vi inte så mkt planerat idag. Tar dagen som den kommer . Nåt ska vi nog lyckas hitta på, nu ska jag bara få på William lite kläder. & Linus ska få välling och sen är de packa skötväskan så lillfisen har lite käk med sig.


Kommentarer
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

gu va ni får till många träffar skoj :)

2011-09-27 @ 11:13:45
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Emma

Vad heter appen? :) kram

2011-09-27 @ 18:05:37
URL: http://prooovemewrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback