Måndag - 110912

2011-09-12 09:55:35 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Idag har William fotografering på dagis :) Inte för att vi här hemma tycker de är speciellt kul, för dom kommer inte ta några enskilda bilder utan endast gruppfotot, och jag är inte alls sugen på bara det, antingen hela paketet eller ingenting alls känner jag . =/ Tycker det är kasst att dom bara ska ta enskilda foton varannat år. Nepp, så jag tror vi bojkottar skiten i år. Bläää säger jag bara!

Ingen bra natt för min del =/ Barnen har sovit jätte bra, men inte jag. Tror jag somnade runt 03 inatt . Kl 06 va det en glad kille som stog i sin säng och tjoade för glatta livet :) Bajsat hade han gjort med så det var att gå o byta den och sen la jag mig en stund igen o blev väckt runt 8, bara att klä på William en skjorta & jeans, för att sen åka till dagis med honom. Då han skulle vara där 8.30 idag.

Vi ska åka & handla om en stund . Annars händer det inte så värst mycket mer idag. Jörgen är iaf ledig idag, så det känns skönt, blir väl att grejja lite hemma skulle jag tro. Kanske gå en promenad hela familj sen i eftermiddag om inte regnet öser ner =)


Kommentarer
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

men gud va tråkigt att dom inte tar kort på bara william de är ju dom man vill ha :D

2011-09-12 @ 11:48:49
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: nalle333

Håller med Melissa! Urs vad tråkigt med bara gruppfotona.. de är ju de enskilda man vill åt. Är det samma "regler" på Pluttis dagis så bojkottas allt.. Åh, vad tråkigt isf!.. Jag som sett fram emot nya dagiskort ju.. :(

2011-09-12 @ 20:06:24
URL: http://www.nalle333.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback