Måndag - 110926

2011-09-26 09:15:50 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Good morning :) Så har även denna helg passerat ;) I lördags va vi nere i stan en sväng, Jörgen klippte sig och sen mötte vi upp Carina & William. Det va Trolldagar här i stan. William hade vart livrädd för båda Mumintrollet & Dora - utforskaren! Han är så löjlig :) Linus har även sovit borta denna helgen, men det hade gått jätte bra . Dock hade han vaknat och ätit på natten när han sov borta, vilket han inte gjort hemma på flera veckor, och gjorde inte hemma nu heller. =P

På lördagkvällen var vi ute och svirade. Marie fick liiiiiiite för mycket i sig. Men så kan de gå :P Haha! Gårdagen låg jag mest och sov, gick upp för att äta för att sen lägga mig igen . Tills barnen kom hem, då blev jag pigg! Mina fina små hjärtan ♥ Efter att dom lagt sig intog vi soffläge här hemma, tills det va dags att gå & lägga sig :)

För att vakna pigg & alert idag! :) Jörgen har precis lämnat William på dagis, och vi ska åka & handla om en stund. Måste köpa lite tvättmedel & skit ;) Inget roligt med andra ord, händer inte så mycket mer vettigt denna måndag, bara slappa & ta det lugnt .

 


Kommentarer
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

så bitter att ja inte kunde komma men vi kom hem så sent å ja va helt slut efter all lek och spring på överby men hoppas de blir fler gånger :)

Kram

2011-09-26 @ 19:52:56
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback