Morbror på besök .

2011-09-19 21:04:18 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Startade dagen med en promenad tillsammans med Anna & Dante :) Härligt att röra på fläsket! Avslutades sedan med lite lek & bus hemma hos dom :) Innan vi knallade hemåt för att lillskruttas skulle få i sig lite käk :) Efter det fick vi besök av Lina, Melanie & Elias . Elias & William går på samma dagis, så dom lekte, spelade TV-spel och var ute en sväng på dagisets gård nedanför oss. Även morbror Hasse kom på besök idag för lek & bus med barnen! Vilket var väldigt uppskattat. Är ju ca 1 månad sen vi sågs nu. William tycker alltid det är kul när Hasse är här och leker med honom. =)

Så dagen har flytit på ganska bra! :) Sara var här för en stund sen och drack kaffe med mig :) I samma veva la jag barnen som sover så gott nu. Så nu sitter jag här och kletar ner några ord till er. Jörgen borde komma hem alldeles strax från jobbet så då slipper jag sitta här ensam ;) Så de händer inte så mkt mer idag gott folk. Bara få ta det lugnt är faktiskt rätt så skönt det med .

Imorgon är det dags för mamma/barn fika igen! Denna gången på ett fik nere i stan. Blir bara jag och lillplutten för William ska till dagis imorgon. Men det kan vara skönt det med. Ja, inte för att Linus är lugn han heller direkt längre =P Haha! Men men ;) Det ska bli najs.

 

 

 



 


Kommentarer
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

många mamma&barn träffar nu :) skoj!

snyggt med strumpor på öronen kanske nya mode trenden hon skapar nu ;)

2011-09-20 @ 18:22:36
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback