Onsdag - 110928

2011-09-28 07:47:34 Dagboken
» Kommentarer(2) «


God morgon allesammans :) Sovit riktigt gott inatt. Vaknade när Jörgen kom hem från jobbet, då hade varken jag eller Linus kommit upp ur sängen ;) Det va ju så varmt och gott där. Men så måste man tyvärr gå upp. William har precis ätit frukost och Linus ska strax få välling, sitter här med en kopp te & samlar energi inför den här dagen. William ska snart till dagis, sen ska jag och Linus åka ner till Överby och möta Lina & Melanie :) För att se om vi hittar några vinterskor till Linus. William kan fortfarande ha sina från förra året så han behöver inte få några nya, men Linus har så små fötter så han måste vi köpa nytt till .

Måste ju berätta att Linus börjat gå massor nu! Det är inte bara 1-2 steg längre. Utan 6-7 steg :) Han ökar på hela tiden med sitt gående, de är så sött att se han tulta framåt :) Min fina lilla bebis. Kommer ihåg när William började gå som om de vore igår, då va han visserligen lite äldre (15 månader) . Men jag kände precis samma lycka då som jag känner nu, när jag ser mina barns framsteg :) Båda mina barn har vart så fruktansvärt lättlärda, så duktiga ♥

Nej, jag får nog börja göra mig iordning nu! =)
Hörs senare!

 

Body från Duns Sweden

Byxa från Villervalla


Kommentarer
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

jag gjorde mitt på den här sidan :)

http://www.playman.se/iphone/iphone-tillbehor/iphone-4-tillbehor/fodral-skal/designa-sjalv/

2011-09-28 @ 21:13:52
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Louise -Lokes mamma

Haha helt rätt inställning Marie! Då litar jag på att du också kan fån i dig ett par kakor ;-).

Jasså är han det? ^^ ett litet monster är han haha

2011-09-29 @ 08:51:13
URL: http://loojsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback