Pizzabullar

2011-09-13 21:29:05 Dagboken
» Kommentarer(5) «


God kväll allesammans! Här har lugnet lagt sig, båda huliganerna sover så gott så. Idag har jag som sagt bakat Pizzabullar. När William kom hem blev det mys i soffan tittandes på Peter Pan som tydligen är den nya favoriten ;) Riktig slappar eftermiddag har vi haft. Vid 16.30 kom det hit en kille som skulle demonstrera en dammsugare vid namn "Pro Aqua". Gav han en riktig utmaning, då jag har en svart ryamatta, som vart full med hundhår som jag inte fått bort, men tro de eller ej, det försvann bannemig. Han dammsög våran säng, man kunde dessutom dammsuga, skura golvet & torka det - samtidigt! Den rengjorde även mattor & tvättade fönster :) Hur fräckt som helst. Nackdelen då? Priset! Denna maskinen kostade 37.000 kr - inget för min plånbok!

Han va inte klar förrän kl va 19.30 . Då hade Linus redan somnat, som fö fått fläskläpp i eftermiddags, men det gick bra, han hade bitit sig i läppen o det va blod överallt, då blev jag lite halvt panikslagen =/ Mammas lilla bebis! :/ Skrutt ♥ Läskigt när dom små slår sig så att det börjar blöda, speciellt ur munnen.

Imorn är det mammafika hos Anna :) Jag startade en grupp på Facebook för mammor i mitt närområde, där man kan lära känna nya människor när man ändå bara går hemma. Och då startade vi en fika hemma hos Anna denna gång. Tror det kommer bli jätte trevligt. William är ju på dagis då, men lillebrorsan får busa av sig :) Nu börjar klockan ticka läggdags . =)


Kommentarer
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

åh de är så gott med såna pizza bullar :D

2011-09-13 @ 21:42:39
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Maria Bredin

kan du skriva ut receptet? :)

2011-09-14 @ 00:02:27
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: nalle333

Åh va kul med en mammagrupp :)

2011-09-14 @ 09:09:48
URL: http://www.nalle333.se
Postat av: nalle333

Nej..jag har ju inte det :( (o vägrar skaffa också! :P)

2011-09-14 @ 09:15:36
URL: http://www.nalle333.se
Postat av: Alexandra

Den dammsugaren e kanon tycker jag för min pappaer har en, dock betalade han 42 000 för att han valde att ta med mattslangen med motor på, den e sjukt bra när man har hundar och man dammsuger mattorna så blir dom som nya.

Plus att min lillebror har astma och det e bra att den inte släpper ut massa damm och smuts igen :)

2011-09-14 @ 09:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback