The last day :/

2011-09-04 11:01:51 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Så var söndagen kommen :( Inte alls kul, när man vet vad som väntar imorgon! En oerhört tung dag. Fyfan va hemskt det känns att veta att idag är sista dagen vi har tillsammans, efter imorgon så blir det aldrig sig likt igen, aldrig som det en gång var . Våran fina bubbas! :( Men det är bäst för honom de här, det vet jag även om det inte vad det här valet jag ville göra för honom :/

Igår gjorde vi inte ett piss . Var bara hemma och grejjade. Jag somnade vid 22 igår, helt utmattad! Och vi sov nästan till halv 8 imorse! Det va skönt :) Sen va det fullt ös på grabbarna grus innan vi klädde på oss för en morgonprommis bort till Annapanna för lite tjöt :)

Nu sitter pojkarna på sitt rum och leker med bilar tillsammans ♥ Linus tog en powernap på 20 min. Det tyckte väl han räckte. :-P Fisrompa! Nej en ciggarett och lugna mina nerver :/

 

 

I'm gonna love you forever . ♥


Kommentarer
Postat av: Emma, Oliwers mamma

Usch jag blir lessen när jag läser....

skickar massa styrkekramar till dig o familjen.

kram kram

2011-09-04 @ 18:03:27
URL: http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback