Torsdag - 110901

2011-09-01 08:28:21 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Goder morgon :) Här steg vi upp vid 7 idag! Då va det en liten kille som ropade inifrån sitt rum och hade bajsat, så det var bara att knalla upp och byta den där bajsblöjan, nu har han precis fått välling & William har ätit frukost, Rocky har vart ute på morgonpromenad . Så alla dom "måstena" är gjorda nu. Måste bara se till och få med mig välling & gröt till Linus. Så kan vi åka sen :)

Måste bara göra iordning mig själv med :-P Just nu står håret åt alla håll & kanter ;) Haha! Ska bli kul o träffa min lilla tjockis, det borde vara kläckningsdags nu tycker man ^^ . Men dom kan vara väldigt sega och envisa dom små liven, det har ju jag fått erfara en gång. Nu hade ju Linus lite mer bråttom ut, men William hade inte alls bråttom :-P

Hoppas ni får en bra dag! Jag ska hålla mig sysselsatt så mkt jag kan .

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Hej, kikar in och läser runt lite.. Så fina barn du har :) Ser att Linus föddes tillväxthämning, vet man varför han var tillväxthämmad?



Ha en bra dag, kram!

2011-09-02 @ 10:28:29
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback