Tröttmössa .

2011-09-18 06:38:53 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Buuufuckinghuu... Vilken jäkla skit natt, kan inte ens minnas när vi hade en sån här skit natt sist. Det hela startade vid 00.30 då vaknade Linus och va jätte ledsen, tystnade när jag la han på mitt bröst, men så fort jag försökte lägga ner han i sängen så började han illvråla igen =/ Och så höll de på hela natten lång, testade att byta blöjan, ge han välling men de va inget som dög förutom att ligga på mig. Men vid 04 somnade han äntligen, men en timma senare så vaknade William & sen kom Jörgen hem vid 05.30 och då vaknade Linus igen så nu är vi uppe. Orkar inte hålla på mer o få han och sova just nu.

Har precis satt igång med en maskin tvätt . Och sitter och dricker en kopp te i hopp om att piggna till lite. Just nu leker barnen bra ihop, men vi får väl se hur länge de varar. Det kan vända fort. Då Linus är väldigt lättretad, räcker med att William står i vägen för han så blir han riktigt förbannad. Men William tycker ju dock att det är jätte kul att reta Linus, så det blir en hel del gap & skrik här hemma. Men det är väl syskonkärlek ♥

Nej, nu får jag sätta mig med dom små en stund :)

 


Kommentarer
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

ursch va jobbigt när man har en sån natt hela dagen blir ju helt knas! å barnen brukar oxå va lite mer griniga för dom sovit dåligt

2011-09-18 @ 08:56:33
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Sofie-Mamma till Casper

vilka söta pojkar du har..

Oj, du bor i trollhättan oxå.

Jag bor på vänersnäs

2011-09-18 @ 20:53:50
URL: http://misssoofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback