God morgon!

2012-04-14 08:26:36 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Bara jag och mina små huliganer vakna. Som bråkar om vart annat, men denna morgon är de Linus som slår son storebror och det tyckte väl inte William var så kul. Egentligen har jag bara väntat på att Linus ska börja ge igen även om de inte är ok att slå sin bror, så han har allt fått säga förlåt och ge han en kram. "lååååt illia" låter så sött!! William städar sitt rum som han vänt upp och ner på och sen ska vi äta frukost tillsammans.

Annars är denna lördag rätt så lugn. Vet faktiskt inte alls vad vi ska hitta på idag, men solen skiner ute så en sväng till lekplatsen kanske vi borde ta oss. William vill säkert ha lite lördagsgodis med så de kanske vi åker och köper. Nej får hjälpa han med städningen lite tror jag :)

Ha en mysig lördag!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra o kul med ny vagn..... Men om ni snart ska flytta till hus om jag fattat rätt..... så är det ju inte lång tid kvar innan du slipper bära upp o ner en kärra.

2012-04-14 @ 09:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback