Mama loves POP ♥

2012-04-26 13:16:12 Shopping
» Kommentarer(13) «


 


Kommentarer
Postat av: Anna

Inte konstigt att din man måste jobba mycket med tanke på hur mycket du shoppar ;)

2012-04-26 @ 16:23:12
Postat av: Marie SVARAR:

Vem säger att det kostade mycket?

2012-04-26 @ 19:13:33
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Anna

Om du räknar all din shopping du lägger ut på bloggen så blir det mycket. Vagnar hit, paket från diverse företag dit. Ryktena säger iallafall att det är därför han jobbar så mycket

2012-04-27 @ 07:59:23
Postat av: Marie SVARAR:

Då kan jag tala om att jag finansierar min egen shopping själv, Jörgen betalar inte en krona för det

2012-04-27 @ 08:01:52
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Marie SVARAR:

Alla vagnar vi har betalar JAG, Alla kläder till barnen som JAG köper betalar JAG, och att han jobbar mycket? Beror inte på att han är tvungen till det för att jag handlar utan för att HAN vill det, han trivs på sin arbetsplats med sina kollegor. Han tycker det är kul att åka iväg och jobba inget jag tvingar honom till om det är det du tror. Jag köper det JAG anser vara nödvändigt för oss att ha

2012-04-27 @ 08:06:41
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Linda!

Att folk orkar! Folk vet väl inte hur eran ekonomi ser ut. Och bara för han jobbar mycke så har de väl inget med vad du handlar m.m..

kram..

2012-04-27 @ 08:30:48
URL: http://lsomilinda.bloggplatsen.se
Postat av: MammaWendela

Jag älskar PoP.. Har MAAAASSSOR ! :)

2012-04-27 @ 08:33:59
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Men allvarligt det är väl upp till Marie å Jörgen vad dom gör med sina pengar. Tycker det är så jävla barnsligt att lägga sig i annans ekonomi. "ryktena säger" eller ja kanske din avundsjuka gärna.

Bry dig inte Marie om detta

2012-04-27 @ 08:34:54
Postat av: Tanja

Jag tror ju att nån seriöst har förklarat krig mot dig Marie att döma av alla konstiga kommentarer.

Och sen spelar de ju ingen som helst roll varför Jörgen jobbar, vill Marie spendera alla hans eller hennes pengar så är de väl ingen annan som ska yppa ett ljud om de.

De kanske är Annas ekonomi som är lite knaper och just därför kommenterar på detta sätt ;)

2012-04-27 @ 08:59:26
Postat av: Rebecca

så jävla töntiga kommentarer du fått, ingen har väl med vad du handlar och för hur mycket? Herregud, behöver ju inte bli dyrt finns ju reor med.

2012-04-27 @ 09:41:13
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: Erica

Men allvar! Va e det för fel på personer som ska lägga sig i andras liv och dessutom ekonomi!

Jag och Marie har vart vänner i 10år. Kan verkligen bekräfta att Jörgen jobbar för att Han själv vill det!

Tror som Tanja, att den där Anna kanske har ekonomiska bekymmer!

2012-04-27 @ 09:43:37
Postat av: Veronica

Jag är en småbarnsförälder som bl.a. tycker om att läsa på Familjeliv i forumen där. Dock är det trist att fokus ligger inte på att man pratar om barnen, utan fokus hamnar på hur andra familjers ekonomi ser ut. Det är skrämmande! Den nya avundsjukan tror jag. Nu läggs inte så stor vikt på hur man ser ut och hur man klär sig, utan vad för prylar ungarna har och hur många gånger per år man åker utomlands.

Det är synd om såna människor som i stället för att njuta av sina egna familjekonstellationer lägger så mkt energi på andras pengar. Njut av era barn i stället och sluta lägg näsan i blöt!!!!

2012-04-27 @ 12:26:20
Postat av: Jonnah

Helt jävla ärligt så är ju detta fan sjukt! Det handlar nog om svartsjuka alltihop! Ge henne numret till Jörgen själv så hon kan fråga han ;)

2012-04-27 @ 18:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback