Måndag, måndag måndag ..

2012-04-02 10:13:59 Dagboken
» Kommentarer(0) «


.. och här sitter jag framför min dator ..
i vanlig ordning och pluggar.. Har lämnat William på dagis och haft uppföljnings samtal för Linus. Men det va inget negativt där inte förutom hans bajserier, men det är ju inget som jag kan styra över tyvärr . Hade jag vetat vad det berott på hade jag givetvis försökt att åtgärda det, men nu står vi under utredning och jag kan inte hjälpa att han bajsar så ofta. Dom får helt enkelt ha tålamod tills vi vet vad det beror på och det vet vi inte i dagsläget. Så är det med det ;)

Jörgen sitter och försöker roa Linus som helst bara vill vara hos mig. Och jag sitter med min uppsats om Provtagningar i Hemsjukvården. Har gjort en komplettering och ska ha in 2 uppgifter helst idag. Får väl se hur mycket jag lyckas med idag . Men det ska nog gå bra . =)

Annars händer det inte mkt, Jörgen skulle egentligen tagit VAB men han bytte tur med en kollega istället, så ist för natt så får han jobba eftermiddag, är bra när det går att lösa så, för då får jag även pluggat om dagarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback