Sunday .

2012-04-15 10:19:03 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Så var söndagen kommen . ♥
Igår låg jag mest i soffan hela kvällen, tittade på Pirates of the caribbean. Och proppade i mig en massa onyttig skit. Hade gjort chokladmousse med riven choklad på som jag smaskade på :) + att jag hade en massa annat vid sidan om xD hihi . Barnen sitter i soffan och smaskar på gårdagens godis :P Och jag sitter och tar mig en kopp te, passar på att tvätta lite och Jörgen sover fortfarande efter nattens jobb.

Idag händer det inte så värst mycket, blir nog en hyfsat lugn söndag. Kanske får ut oss på en promenad, det hade vart härligt. Sugen på en riktigt goo skogspromenad, ska se om jag kan få med mig hela familjen sen när Jörgen vaknat :) Ja, vi får se :)

Pratade även med min mamma i fredags, och hon ligger inte längre kvar på hjärtintensiven utan är tillbaka hos Psykiatrin. Hon hade inte haft några mer känningar på hjärtat iaf, och dom sa att infarkten var stressrelaterad. Men hoppas hon kan få rätsida på allting snart och få må bra igen :)


Kommentarer
Postat av: ♥Love mamma till Oliwer och gravid med tvillingar♥

SV: Jaa men det är ju underbart enkelt och gott så varför inte :) ganska billigt också

Kram

2012-04-15 @ 19:28:49
URL: http://treblirfem.blogg.se/
Postat av: Melissas Prinsar

har oxå såna jeans! i love them :D

2012-04-15 @ 22:20:39
URL: http://www.melissasprinsar.com/
Postat av: Martina

va skönt att din mamma mår bättre.

snygga jeans du har:D



HOppas allt är bra

kram

2012-04-16 @ 22:28:56
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback