Tjugofemte April

2012-04-25 08:21:11 Dagboken
» Kommentarer(2) «


God morgon alla bloggisar! :)
Känner mig pigg och utvilad, jämfört med igår.. Va så trött hela dagen lång och fick inte alls mycket gjort, kändes som att jag skulle somna vid datorn, men idag får jag sätta lite fart. Jag ska vara inne med mitt arbete innan helgen, och påbörjat ett nytt tills dess! Det är veckans mål. Igår efter barnen kommit hem från dagis så lagade vi middag och fick sen besök av Sara och Nicolina. Men barnen bara bråkade, kunde inte vara snälla mot varandra en sekund, de slutade med att vi fick avbryta leken och dom åkte hem. Tråkigt när de blir så. Men kan dom inte sköta sig så behöver dom inte leka ihop heller anser jag.

Idag är de löning som sagt. Jag ska betala in Linus vagn. Och passa på att handla lite medans barnen är på dagis. Så kanske vi kan slänga ihop nåt gott ieftermiddag när dom kommer hem. Kanske skulle ge sig på att baka cupcakes ser så gott ut när alla andra gör det :P Haha!

Men nu är det dags att göra barnen startklara för dagis! :) ♥

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Therese, mamma till 2 underbara huliganer

Cupcakes är nog faktiskt lite roligare att göra än att äta ; )

Man blir väldigt "mättad" på att bara äta en liten. Den där frostingen gör väldigt mycket. Men visste de snygga ; )

2012-04-25 @ 12:06:35
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Mimmy Nilsson

Åh, så himla söta barn du har, hjärtekrossare


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback