Tjugotredje April

2012-04-23 07:57:56 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God morgon ! :)
Helgen har vart underbar, lördagförmiddagen spenderade vi med lite shopping till gubben och William köpte lite nya tröjor, för han ville så gärna köpa nya kläder. Undra vad det ska bli av honom? En liten modefantast kanske? Inte mig emot, för jag gillar också att köpa kläder så :P Sötnos :)

Sen kom brorsan hit som skulle passa barnen medans vi var borta - Stenungsbaden it was! Jätte kul att komma bort lite och få vara tillsammans. Vi hade skoj och drack goda drinkar och pratade :) Händer ju inte sådär jätte ofta att man kan göra sånt . Men när de väl sker så är det gott att få komma bort lite. Även om jag saknade mina småkottar väldigt mycket.

Men dom hade det bra med morbror, dom hade röjt gärnet inne på sitt rum, för VARENDA leksak låg på golvet, så mamman fick så snällt städa när vi kom hem. men men. Nu är det snart dags för ungarna att gå till dagis, Jörgen ska sova, och jag ska gå till skolan idag för att träna på provtagningar! :)

 

mzetterblad @ instagram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback