Lördag - 120818

2012-08-18 14:35:37 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hallå där! Vilken natt/morgon vi har haft. Att jag inte slitit mitt hår är ju ett under. Det började med att William kissade ner sig i sängen inatt. Ingen big deal så, de va ju bara att gå upp och bädda rent i hans säng så han kunde gå och lägga sig igen. Strax efter det vaknade Linus och kom in till mig. Vid halv 7 hörde jag hur William kissat ner sig igen, för han hann inte till toaletten och då i trappan :/ Det var ju bara att ställa sig och skura hela trappan. Va måttligt glad då vill jag lova :/ Det är inte det första man vill göra på morgonen. Så startade min morgon.. suck
 
Somnade iaf om sen och klev upp vid 9 . Sen va det bara att fixa frukost till barnen och sen kom Sara & Nicolina med färska frallor så åt vi frukost tillsammans. Sen har det vart high life här hos oss. Fick iaf Linus till att vila en timma så han orkar med hela dagen. Under tiden satt jag och William och myste i soffan och kikade på Toy Story 3! Nu är dom uppe och leker och jag håller på att tvätta en maskin med tvätt. 
 
Jörgen jobbar ju som sagt . Är lite trist att inte alls få se han på hela helgen. Men vi får ju träffa han imorgon iaf. Sen jobbar han ju hela veckan, så ja.. lite trist är det ju. Men vi har iaf bjudit hem Sara + familj på tacos idag. Är alltid trevligare att äta tillsammans med någon. Sen får vi väl se vad resten av dagen har att erbjuda :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback