Onsdag - 120822

2012-08-22 11:06:14 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hej hopp! Så var barnen på dagis idag ! :) Idag ska William följa med sin kompis Rasmus hem så jag har bara ett barn att hämta i eftermiddag. Linus kommer dock bli helt knäckt när inte William är med, eller kommer vara hemma. Men dom ses ju ikväll. Han vill så himla gärna leka med William hela tiden, jobbigt att vara utan brorsan, speciellt nu när dom inte ses på dagis heller kan jag tänka mig.
 
Men de är väl en vanesak kanske ? Dom är ju faktiskt bara inne på sin andra vecka nu. Dessutom har dom både gått och blivit förkylda nu =/ Linus näsa rinner som en kran och William är mest tät. Hoppas det ger sig snart. Annars sitter jag och pluggar nu. Lite vård & omsorgsarbete :) Skönt att få beta av arbetena lite så man kommer nån vart och inte står still på samma ställe och stampar hela tiden, haha! =)
 
Annars finns de inga planer idag. Funderar och funderar vad vi ska köpa mer till William i födelsedagspresent. Det står helt still. Vi har köpt lite kläder, pysselgrejjer och lego hittils. Vet inte alls mer vad vi ska köpa. Men samtidigt känns det lite som om man försöker bräcka sig själv varje år. Förra året fick han ju ett Nintendo Wii så nu känns de lite som så att vad ska vi överträffa med det här året? Givetvis ska det inte vara så, men man känner ju lite så, iaf jag. Kanske räcker med det vi köpt? Jag vet ärligt talat inte..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback