Söndag - 120812

2012-08-12 22:24:47 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Nu var söndagen kommen . Sista lediga dagen, imorgon ska barnen till dagis igen. William ska börja det nya så det är lite "inskolning" för honom. Men jag hoppas han kommer trivas där, men han har ju alla sina kompisar med sig + några nya från dom andra dagisen också :) Men det ska nog gå bra hoppas jag :) Tänk att han har blivit så stor redan, snart fem år liksom. Mammas prins ♥
 
Imorse steg vi upp vid 7. Gick ner och fick i barnen lite frukost. Sen kom Sara & Nicolina för bus & lek. Sen dess har det vart liv i luckan ;) Barnen har lekt, vi har lagat mat. Var iväg en sväng och körde lite vilket gick käpprätt åt helvete. De där friläget asså.. Det är nåt jag behöver träna på, ja koppla och växla överlag innan jag lär mig nåt annat känns de som nu. Men får väl se, jag borde väl lära mig eller ?
 
Har avslutat våran härliga semester med en fika på Strandgatan med Sara. Jätte mysigt! Nu är de däremot slut på det roliga imorgon när vi vaknar upp är den vanliga vardagen igång igen med plugg, dagis, jobb och allt vad det innebär. Men de känns rätt skönt faktiskt :-)
 

Kommentarer
Postat av: Therese, mamma till två underbara huliganer

Förlåt Marie, men du menar dragläget va? ; )
Kan vara knepigt i början, speciellt med ny bil, men när de sitter så sitter det sedan. Ha tålamod : )

2012-08-13 @ 14:06:38
URL: http://nuppi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback