Torsdag - 120823

2012-08-23 12:14:17 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Redan torsdag? Ja, veckorna springer ju tydligen iväg.. Imorgon fyller William 5 år, så de är de massvis att göra. Jag ska försöka hinna med att plugga, samtidigt som han säkert vill ha tårta när han kommer hem från dagis. Idag måste jag åka och köpa dom sista presenterna till honom, handla så jag kan göra en tårta, köpa present till en kompis till honom som han ska på kalas hos på lördag. Varför ska jag göra allt i sista minuten för? Plus att jag behöver köpa presentpapper och slå in hans presenter.
 
Sen sitter jag här nu och svär mig gul och blå för den här förbannde Etik & människans livsvillkor kursen. Den är så jäääävla tråkigt. Jag har nog aldrig vart med om nåt tråkigare, ja de känns så iaf. Tur det inte är så många arbeten som ska göras i den iaf. SÅ man kan beta av den ganska fort, men jaja.. det ger sig.
 
Nepp, back to pluggandet kanske ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback