2:a Advent

2012-12-09 09:21:47 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God morgon! Här hema vaknade vi vid 07, skönt att få sova en hel natt utan massa spyer och diarrer. Jag hoppas verkligen vi gjort vår del nu och slipper fler magsjukor ett tag framöver nu. Och jag längtar så tills vi är smittfria och kan gå ut ur huset. Nu har vi suttit inne sen i onsdags =/ Men imorgon har det gått 48h sen senaste kräkning & diarre. Tyvärr missar ju Linus sitt luciafirande på dagis, jätte tråkigt! Eller vad hade ni gjort? Imorgon förmiddag har det gått 48h sen senaste kräkning & Diarre. Dom har firande kl 17, ska vi gå eller är det bäst att stanna hemma? Jag är lite kluven. 
 
Tvättmaskinen har gått varm denna veckan, och jag har bannemig tvättat varenda dag. Nu är jag riktigt trött på det. Bläääää.. Nu sitter vi och väntar på att Jörgen ska komma hem, men han lär väl gå och lägga sig och sova med en gång =/ Barnen är lite uttråkade och jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Men det ger sig väl ^^ . Får väl kanske ta mig ett städryck eller nåt :P 
 
 
mysmorgon i mammas & pappas säng ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback