Blond & het

2012-12-22 23:28:07 Dagboken
» Kommentarer(2) «


.. jo tack, jag vet ;) Nä, skämt & sido :) hehe.. Men min fula utväxt är borta. Och håret är väldigt ljust igen, just the way I like it! :) Älskar känslan av att vara nyblonderad. Håret är ju så mjukt och fint och min hemskt torra hårbotten mår VÄLDIGT mycket bättre efter en rejäl omgång av blekning. Så nu håller det ett tag till iaf :-)
 
Dagen har rullat på .. Vi har vart och handlat en massa julmat, och det har vart helt insane i mataffärerna. Ja, helt sjukt ha det vart. Men jag TROR vi fick köpt allt, annars får fan Jörgen åka ner själv imorn så stannar jag hemma med ongarna. Men ja, snart är julafton här.. Jag längtar att få se mina barn öppna sina julklappar för i år har det verkligen blivit MÅNGA . Många tusenlappar som ligger under granen i år. 
 
Men helst av allt, hade jag velat fira jul med min familj. Med min mamma, pappa och bröder. Men de lär ju aldrig hända.. Om jag inte kan få hit dom tills nästa år kanske :-) Får iaf försöka. Tanken va ju först att min bror skulle kommit hit, men han blev inbeordrad på jobb på ambulansen så han spenderar sin jul där =/ Nej, nu ska jag ta min lillkille och gå upp och sova för han kom upp och ville ha lite mamma-mys ♥ 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det en gammal bild eller sitter Linus fortfarande med en badhjälp?

2012-12-23 @ 19:38:12
Postat av: Anonym

Använder han en sån grej i badet fortfarande ?

2012-12-25 @ 09:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback