Fredag 121207

2012-12-07 19:08:18 iPhone
» Kommentarer(0) «


Hallå i stugorna :)
Här hemma är de lugnt och skönt. Jörgen är inte hemma, jag har precis lagt barnen eller ja håller på iaf. Sitter inne hos Linus nu och vi har precis läst saga så han somnar nog anytime nu. William gick upp tidigare för han va super trött stackarn. Så han nanar redan. Sen väntar en ensamkväll för min del. Men de gör inget för jag har laddat upp med lite onyttigheter och Vampire Diaries :) lite ögongodis!

Annars har dagen varit lugn. Vi har hållt oss inne hela dagen. Men imorgon får vi allt ta oss ut en sväng :) En av Williams kompisar var här idag och la ett julkort i våran brevlåda! Så gulligt tycker jag :) dom har dessutom inte känt varann så länge. Så de är kul :-) alltid kul när ens barn får nya kompisar och kontakter som han knyter på egen hand utan mamma. Han börjar väl bli stor nu min "lilla" pojke!

Hoppas ni har en mysig fredagskväll, de ska jag försöka ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback