Kvällsblogg

2012-12-03 23:02:14 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Godkväll bloggen!
Här händer det inte mycket, jag har fördrivit kvällen med att plugga och få klart det sista i mitt vård och omsorgsarbete, så nu har jag skickat in det och ska bara vänta på bedömningen på det. Annars händer det inte så mycket här. Barnen sover och ja sitter här. Jörgen jobbar natt igen efter att kört dagtid i ett par veckor. Skit trist verkligen, man blir väldigt bekväm när han har vart hemma varje kväll och nu är han inte de. Får väl se hur länge hans kropp pallar med detta, tyvärr verkar ju inte hans chef fatta att nattkörningen är inget för honom. För väldigt ofta får han tryck över bröstet osv iaf efter han kört nattveckan. Och jag vill faktiskt ha min kära gubbe kvar hos oss.
 
Annars idag har vi inte gjort så mycket :) Barnen har lekt i snön. Linus börjar gilla de här med snö mer och mer. Han har insett att det är inte alltför hemskt och att åka pulka är faktiskt ganska så kul och speciellt när det är William som drar honom i pulkan :) Nej nu känner jag att det är hög tid att gå och lägga sig. :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Tack vännen! Vi hoppas på en ny antibiotika som kan göra under för henne och sen vill vi snart åka hem! ;)

Vad tycker pojkarna om snön?

2012-12-04 @ 09:05:46
URL: http://lillagroda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback