Lördag 121215

2012-12-15 23:41:51 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Mitt i natta ;-) Och här sitter jag och nattsuddar xD Men jag har inte så mycket annat vettigt för mig just nu. Ska alldeles strax gå upp och lägga mig, men såg att det var ett par dagar sen jag uppdaterade här sist, så tänkte ta tillfället i akt att göra det nu. I torsdags jobbade jag dagtur, dock fick jag åka hem lite tidigare för Linus var krasslig och Jörgen skulle jobba. Men så kan det vara ibland :/ Är mycket sjukdomar som går på dagis nu. Sen har han  haft det lite krångligt med magen och haft jobbigt att bajsa. 
 
Så i fredags fick han vara hemma från dagis. Vi gjorde inte så mycket, gick mest och skrotade i myspys kläder, tvättade och städade lite granna osånt tråkigt. Haha! Annars har helgen vart lugn, idag har vi inte gjort många knop. Kollat på julkalendern i vanlig ordning, pysslat lite hemma o sånt. Mysigt! 
 
Imorgon kommer barnens morbror hit och stannar tills på måndag eftermiddag :) Det kommer dom nog tycka är trevligt :) Hoppas ni har det mysigt nu innan jul med allt stök som hör till :) Näpp, nu börjar min ögonlock bli tunga, sov gott :) 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Vart var det du jobba? Och hur vart det? Hoppas att du får en bra jul.

2012-12-16 @ 09:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback