Onsdag 121205

2012-12-05 10:02:27 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God morgon Sverige! I min del av Sverige vräker snön ner, hur ser det ut hos er? Det va rena rama träningspasset att ta sig fram med två barn i pulka till dagis idag. Så nu har jag fått träna båda armar och ben. Och eftersom jag inte tagit mig till gymmet denna veckan så är ju det en perfekt träning. Samt ut i snön och skotta ;) Jörgen fick skotta uppfarten när han kom hem, och jag får väl ta ett ryck om en stund igen så vi inte snöar inne, hehe! MEN jag klagar inte! Gillar starkt att vi fått en massa snö nu till jul och framför allt barnen gillar det, det  är ju såhär en vinter ska vara! :) 
 
Nu är barna på dagis och jag har parkerat min rumpa framför datorn. Och här blir jag väl sittande en stund till kan jag tänka mig. Annars blir denna snöiga dag rätt så lugn, inget planerat alls faktiskt. Så vi får väl se helt enkelt kanske ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback