Tisdag 121211

2012-12-11 23:25:00 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Tisdagen har passerat.. Och det är snart nanedags för min del. Barnen har vart tillbaka på dagis idag och det va uppskattat. Dom va inte alls många barn på Linus dagis idag, många som va borta med feber, massa dumma bassilusker nu! BLäääää.. Men hoppas vi lyckas hålla oss friska nu iaf. Annars har dagen varit lugn. 
 
Imorgon kommer barnens mormor hit en sväng :) Och de tycker dom nog ska bli kul, så de blir en lite kortare dag för dom på dagis imorgon. Jag ska göra  mitt första jobbpass imorgon, men innan dess har jag lite annat skolarbete att få till. ojojoj va klockan tickar på nu ser jag, dags att krypa ner i säng kanske? :P 
 
 
En snowracer har William fått idag - all black . 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har mailat dig williamsmamma..... :)

2012-12-12 @ 08:01:25
Postat av: Angelica

Jag hämtade hem min gamla som jag hade till Zeb. Tore fick en som en vän till Fredrik hade haft förr :)

2012-12-12 @ 09:39:43
URL: http://fifflas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback