It's Friday !

2012-02-24 08:12:56 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Yaaay, finally xD
Inte för att det händer nåt jätte speciellt idag, såsätt + att Jörgen jobbar, men de är skönt med helg och kunna ta det lugnt utan att sitta och plugga hela dagarna och få ägna sig åt barnen och slippa dra i väg dom till dagis, utan kunna få mysa tillsammans på morgonen, det är guld värt =)

Idag måste jag ner till Överby en sväng och hitta nåt att ha på mig tills imorgon. Samt att jag måste springa in en sväng på "Gröna skylten" . Ja, vi ska ju på lite fest imorgon, så jag tänkte ha mina nya heta skor, så då måste jag ju ha nåt snyggt till dom :) Hihi. Sen är det massa städning som skall göras och lite sånt :) Man får ju passa på .. Men har även en massa annat att hinna med också. Har fem reflektioner kvar på Psykiatri arbetet, så de måste jag också fixa! :)

Sen tar vi helg, jag och barna! :)

 


Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

hoppas du får en riktigt bra fredag nu. Äntligen helg ju :) Något planerat inför den kanske? :)

2012-02-24 @ 17:33:52
URL: http://fotokobran.se
Postat av: Martina

hoppas er helg va bra:) söta bilder på Linus.

Hoppas du får ordning på ditt psykiatri arbete:)



kramkram

2012-02-26 @ 14:08:42
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback