Kallelse

2012-02-08 22:57:04 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Idag kom kallelsen för Linus.
Han ska ju göra prick test & patch test. Och vi fick tid i slutet på Mars. Känns skönt att vi fick tid såpass snabbt. Han är allt bra Dr. Robinson :) Hoppas att vi nu kan få klarhet i vad det är som ballar ur lillkillens lilla mage. Så svårt att veta, när man inte vet. But time will tell ..

Dagen då? Jo idag har barnen vart hemma från dagis. Jörgen jobbade eftermiddag idag, och han ville ha sina grabbar hemma, dom va iväg till Biltema, jag var hemma och pluggade som vanligt. Har kommit en bra bit in i mitt arbete nu, känns riktigt bra! =) Imorn är de köra gärnet också, har en inlämning i hemsjukvård jag ska ta tag i och sen fortsätta med mitt arbete i barn & ungdomssjukvård. Jätte intressant är det verkligen! :)

När Jörgen åkte till jobbet så myste vi bara hemma, fixade lite middag och lite sånt där ^^ . Nu ska jag lägga mig och se ett avsnitt av Greys, innan jag ska sova! :)

 


Kommentarer
Postat av: Maria

vet du vad jag saknar i din header, din man :) du borde byta ut en bild på grabbarna o sätta dit en bild på Jörgen o william istället :) det vore snyggt

2012-02-09 @ 01:32:50
Postat av: anna

Du har inte provat helt mjölkfri kost?

2012-02-09 @ 07:35:46
URL: http://alinds.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh, fasen..ja hoppas dem hittar vad det är som felar han då!

Haft samma problem med min son så jag vet vad ni går igenom, inte kul alls.

2012-02-09 @ 09:48:35
Postat av: Anna

Japp, han tål inte någon mjölk alls. Minsta lilla så får han jätteont o rasad mage. Nu mår han så bra så!



2012-02-09 @ 10:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback