Måndag - 120213

2012-02-13 10:25:33 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Goder morgon . =) Här sitter jag, har precis skickat in en komplettering jag fick på mitt senaste arbete, och ska alldels strax hoppa på nästa arbete i Psykiatri. Och där mina kära vänner, där finns de att göra.. Handlar om alla lagar, så där lär ju jag sitta ett par dagar. Det ska vara inne på söndag, så de borde jag väl hinna ;) Grabbarna grus är på dagis och röjjer och Jörgen jobbar, så här sitter jag helt i min ensamhet, rätt gött! =) Musiken är på och böckerna ligger framme ^^ , ska nog fixa mig en latte nu ! =)

I helgen har vi inte gjort mycket, Jörgen jobbade lördag och då var Sara & Tina här en sväng :) Ja annars har det som sagt vart lugna puckar. Men nu är vardagen tillbaka och det innebär en jävla massa plugg, har även hunnit med att sätta på diskmaskinen och köra en maskin med tvätt ;)

Hoppas ni har haft en bra helg ? :)


 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback