Måndag igen .

2012-02-27 09:47:32 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Jaha, då va det måndag igen ! :) Barnen är lämnade på dagis och jag har satt mig med lite reflektioner i psykiatrin. Så snart det är klart så är det bara att ge sig på nästa arbete i barn & ungdomssjukvård. Men hela uppgiften fanns inte ut riktigt än, så jag får väl avvakta under dagen. Måste även försöka få tag i dom på Neonatal avdelningen idag, väntar fortfarande på att dom ska höra av sig om schema, de är ju bara 2v kvar idag, men jag har inte hört nåt. Ska man avvakta lite till eller ringa?

Annars har helgen vart kanon, hade en suverän kväll i lördags med mina goa vänner ♥ Blev limousin ner till stan för oss tjejer, och sen vidare in på krogen, men vid 01 åkte jag och min man hem. Det räckte alldeles perfekt för oss, mådde liiiite kasst igår, men efter att hällt i mig typ 1 liter cola och fått lite mumsig kinamat i magen då va jag på topp! :)

Hade lite söndagsmys i soffan med en kopp te, kex & ost på tven gick Sons of Anarchy :) Kunde ju inte vara bättre :) Nej jag får la hänga lite tvätt nu.. =)


Kommentarer
Postat av: ~ L I N N ~

Hellooo sweetie!

Hoppas du får en underbar start på veckan! :D

2012-02-27 @ 12:54:54
URL: http://linnhahne.blogg.se/
Postat av: Wilma

Fin header, jättefin design!

2012-02-27 @ 16:16:27
URL: http://imagesbywilma.blogg.se/
Postat av: Martina

lätt som en grymt härlig helg ni hade:) kul att åka limo:D



hoppas de går bra med plugget:)

2012-03-01 @ 20:03:59
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback