Praktik

2012-02-10 09:59:02 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Nu är det klaffat och klart!! :)
Jag har fått praktik, normalt sett så erbjuds inte vi "distansare" praktik. Men då gjorde jag så att jag kontaktade chefen för Neonatal avdelningen själv, och berättade lite om mig själv osådär, och idag pratade jag med henne via telefon och hon erbjöd mig en praktikplats :) Känns jätte kul och skönt att få känna på det :) Det ska iaf bli väldigt kul att komma dit och inte pga jag har ett barn som ligger där. Utan få känna på yrket, och få göra det som jag faktiskt utbildar mig till =)

Nu är barnen på dagis och jag sitter med min bok framför mig och ska fortsätta skriva på mitt arbete :)Inte så jätte mycket kvar, så jag borde hinna klart med det idag :) Sen ska jag njuta av att det är helg och att hela familjen är samlad, Jörgen är ledig i helgen men ska ev hoppa in och jobba på lördag, men vi får se :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul. Följer du schema med kvällar o helger? Hoppas du får en bra handledare.

mvh Marianne

2012-02-11 @ 15:21:09
Postat av: Anna

Läser du till Usk?

2012-02-14 @ 08:25:35
URL: http://alinds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback